Sunday, July 3, 2011

Har du lyst på en gratis Snøstorm plakat?

Vil du vinne en Snøstorm plakat.. eller to.. og litt til? Snøstorm er oppmerksomhetssugen midt i sommerroen! 




Alt du trenger å gjøre for å vinne en finfin forundringspakke er å spre det glade budskap til dine venner. For eksempel kan du:
 
Har du ikke blogg, fjesbok, twitter eller lignende? Da synes jeg du skal legge inn en kommentar alikevel og så kan du vel nevne Snøstorm for en venn du tror vil like det vi lager.

Legg inn kommentar på denne posten for å bli med i trekning innen fredag 22. juli. Hvordan du deler eller linker bestemmer du helt selv. Her er det meste lov, men du får bare deltatt én gang og hver deltaker får kun ett lodd i trekningen. Håper det er noen av dere der ute som vil være med! Lover å legge fine ting i pakken! :D 
(Bruk gjerne give-away bildene dersom du vil linke.)

43 kommentarer:

Pia said...

Jepp! Jeg digger Snøstorm! Skal prøve å lage et Snøstorminnlegg i løpet av de nærmeste dagene:)

miss moon said...

Jeg er med!! Har lagt ut link på bloggen min. :-)

Giraffens kaos said...

Jeg er også gjerne med på denne :-)

Giraffens kaos said...

Da er innlegg i bloggen min på plass :-)
Snart blir det jo give away inne hos meg også med snøstorm produkter :-)

Mie fra Mies Mirakler said...

jeg blir gjerne med på denne, har lagt link på bloggen min :) *♥*

Tryllehuset said...

Åååå, jeg vil gjeeeerne være med, så jeg legger en link på min bittelille blogg...!

Kathrine

mali-mo said...

Jeg syns du har så mye fint, så jeg blir gjerne med. Har innlegg og giwe away av produktene dine inne hos meg akkurat nå, så de som vil ha ekstra vinnersjangser får ta et lodd der også ;)

Hilde said...

Ååå! Jeg deler gjærne dette ja! Skal dele link på bloggen min jeg :) Og på fb!

Kjempefine produkter !

sonja said...

jeg er med, linket til min blog:)

Sanne said...

Vil gerne være være med...Er med på Facebook;)

hilsen fra
Sanne
sanap200003@yahoo.dk

Siv Iren said...

Hei, så morsomt med give-away! Plakaten min kjøpte jeg av deg for over et år siden tror jeg, og endelig er den på veggen! At jeg ikke har snublet over bloggen før nå er jo helt for ille. Derfor deler jeg gjerne det glade budskap. Nå har jeg både likt på facebook, blitt følger, og i det siste innlegget mitt var jo det til og med bilde av plakaten din :)

Jeg skal lage et til hvor jeg linker også jeg. Så krysser jeg fingrene for enda en fin plakat. Det hadde vært en fin sommeroverraskelse det! Ønsker deg en superduper og deilig sommer.

Mummihuset said...

Jeg er med;) Og er velig fornøyd med "Keep calm and carry on" posteren jeg kjøpte for ca et år siden:)Den kommer snart på bloggen!

LykkeLise said...

Jaaa vil være med og jeg liker på FB:):)

God sommer med snøstorm;)

Klem Lise

Pink lady said...

Jeg deler og liker på Facebook

Åsta Gjerme said...

Jeg vil gjerne ha en flott plakat!! Liker på facebook!

Trine said...

Jeg er med :) Linker på Facebook

Tilla said...

Denne er jeg med på:) har linka på bloggen min jeg:)

Tove said...

Jeg er med, deler på Facebook :)

HildeM - Lykkelig med liten said...

Jeg er gjerne med! Har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/snstormgiveaway.html og delt på fjesboka!

Sommerklem

Anonymous said...

Blir gjerne med!

Bentemor, netlohell@hotmail.com

enkla said...

Jag har precis nu hittat er blogg och websida, jag har gillat på FB. Är gärna med i utlottningen. Ska försöka länka tävlingen till min FB, ibland kan det vara jättelätt och ibland jättesvårt.

Inte för att krisera er, jag vill att det ska gå bra för er så jag vill ge er konstruktiv kritik;
bloggen rör på sig alldeles för sakta och jag tror att ni förlorar kunder och läsare på det.Att starta upp i en databutik hade nog varit en braåtgärd.Folk vill läsa snabbt.

Jag gillar er och jag tar gärna lotter,jag vet inte hut många det blir.

nettan.klar@gmail,com

Thora said...

Jaaa jeg blir med, har laget ett innlegg på peofilen min på facebook som skal stå ut hele juli måned. God sommer.

Familien vår said...

Jeg har delt på på facebook! Dere lager så mye fint!!! Har

Ingunn said...

Med! Deler på Facebook:)

LiSa said...

Jeg vil også være med!!

Helene said...

Jge blir gjerne med, så spennende!

Jeg linker på facebook :)
klem

KROnPRINSESSENE said...

Så kjekt med sommer give away!
Jeg prøver lykken og krysser
ny-badet fingrer og tær ;)
Linker på bloggen min.
Klem May Helen

Britt said...

Jeg elsker produktene dine, så jeg er med på denne! Lager link på bloggen min :)

Birgitte said...

Jeg er med. Skal poste på facebooken min :D Og jeg liker deg på facebook :D

bk_bv@hotmail.com

Vimså said...

En forundringspakke vil jo alle ha..
Har linka hjemmesiden deres på FB på profilen min
Tvi, tvi.
Mari Johanne

Hannepanne said...

Hiver meg med hær også, er med på giwe away hos skjønne mali-mo også!
Kjempe fine ting du har :) Alletider både for barn og voksne :)

Har desverre ikke blogg og linke til med liker siden din på Facebook :)

Go Sommer :)

Hanne=)

Mamma Brown said...

Hei
Takk for kommentar. Jeg vil gjerne være med på din give away, fine ting. Jeg lager et innlegg om give awayen din.
Ang. messer er jeg ikke sikker. Det er veldig dyrt i Danmark, det er det vel sikkert i Sverige, også.
Jeg skal være med nå i august og var med sist, på gave- og interiørmessa hos Damebedrift, en interesse organisasjon for kvinnelige gründere. Det var ikke så veldig vellykket, vi druknet i engelglans og blonder, men nå har vel folk snart fått nok av den stilen. Håper vi selger litt mer av stoffene våre.
Klem!

Jordmor-Hanne said...

Je er med!
Er det lov å nevne at i tillegg til meg så bor det en 8 år gammel GUTT i huset? hehehe...(tenker fargevalg og div hvis je er så heldig å vinne..)

Sigyn said...

Så spennende!! Jeg vil gjerne være med her!! Har både ei jente på 3 år og en gutt på 6år i hus, så her er flere som kan sette pris på premie :)

morslille said...

Jeg har linket på miin blog!!!
Håber der kommer en gevinst til Danmark, så bliver yngstesønnen glad, han starter i skole om 3 uger ;O)

hege said...

Ja takk - mer enn gjerne!! Linker på bloggen min og krysser fingrene! Plakatene er såååå søte - og det er en liten prinsesse her som snart skal få seg nytt rom, så det passer perfekt.

mabrha said...

Fin, ny oppdagelse på sommerkvelden!
jeg er med på give-away!
Skal prate masse på jobben når jeg er tilbake (barnehagen)!
God sommer videre!

inga said...

Yes, I want to :)
http://inga2010.blogspot.com/

Anonymous said...

Kjempefine plakater m.m., fant bloggen og nettsiden gjennom Piasverden nå i kveld. Er med, men må spre det glade budskap muntlig.

Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

Retrobaby said...

Flotte ting du lager! Jeg har lenket fra bloggen min. :)

lapappilon said...

wow!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

DUNNISMoR said...

Eg er gjerne med! Masse fint her! Linkar til bloggen min:)

Birgitte said...

Hiver meg med. Digger alt du lager :) Legger ut en link på facebooken min ;)

bk_bv@hotmail.com